zaterdag 25 februari 2012

Waaaattttt?????

Groot was mijn verbazing toen ik las op K's dagje dat ik 'The Versatile Blogger Award' ontving. Ik? Ik kom eigenlijk nog maar pas kijken in dit grote bloggerland.
Eerlijk gezegd liep ik ook een beetje achter de feiten aan, want hij was al 2 dagen uitgereikt toen ik het ontdekte. (Silly me!!)
Een beetje met het schaamrood op mijn wangen dank ik daarom ook K's dagje. Dankzij haar ben ik begonnen met bloggen. Het was haar blogje dat me de kriebels voor het naaien deed krijgen. Ze kan er dan ook met zulk elan over vertellen en schrijven. Het geeft je zin om er gelijk mee te beginnen. Plus daarenboven komt er ook nog eens bij dat K een toffe madam is. (ssssttttt, tegen niemand zeggen dat het mijn vriendinneke is ;-))

Er zijn spelregels aan verbonden aan deze 'Award' namelijk:
  1. Add theaward to your blog.
  2. Thank the blogger(s) who gave it to you.
  3. Mention 7 random things about yourself.
  4. List the rules.
  5. Award to 15 bloggers.
  6. Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog. 

7 dingen over mezelf, dat is zowat de zwaarste opdracht van alle.
Laten we beginnen met het begin:
* Ik vind dat een dag uit meer dan 24 uren moet bestaan. Ik zie te veel leuke dingen en krijg dan zin om ze   allemaal te maken. Dit lukt me nooit buiten mijn dagdagelijkse job. Altijd tijd te kort dus en dat vind ik wel jammer. 
* Dingen creëren brengt rust in mijn hoofd. Niet dat ik zo een piekeraar ben, maar ik kan ervan genieten van enkel bezig te zijn met het ding dat je aan het maken bent. Leuk muziekje op de achtergrond, tasje thee erbij (en een koekje, natuurlijk!)... en genieten maar!!
* Misschien is dit contradictorisch met het vorige, maar ik kan soms heel hard vloeken als iets niet lukt.  Ook daar kan ik van genieten. (Man, opluchten dat dat doet!!! Moet je zeker ook eens proberen!)
* Ik heb een hekel aan natte haren. Daarmee bedoel ik niet het feit dat je juist uit de douche stapt en met een 'natte kop' door huis wandelt. Nee, ik bedoel die exemplaren die tussen je vingers blijven steken als je je haar droog blaast.  Ieeeeeekkkk!!!
* (Nog 3.... pffff)  Pinterest is mijn nieuwe verslaving ... 2 minuten tijd? Oke, even 'Pinteresten'. Ja, ik hoor jullie al denken: 'En dan maar klagen dat een dag maar uit 24 uren bestaat!'  Jullie hebben gelijk! Maar ik MOET gewoon even op Pinterest, nee echt, ik MOET ...
* Nog een verslaving van mezelf... markten (maar dan vooral 's zomers). Het maakt niet uit of het wekelijkse, hippe of rommelmarkten zijn. Je zou het alleen al voor de sfeer doen. En gelukkig heb ik een dochter die er net zo over denkt. (Misschien heeft het feit dat ik haar als baby al meenam er veel mee te maken). Ik kan al niet wachten tot het zomert...
* Ik wou dat ik een teletijdmachine had. Gewoon, om leuke momenten nog eens mee te maken, en nog eens, en nog eens, en nog eens... O, ja, had ik al gezegd dat ik vaak moeite heb om dingen los te laten?

And now, the easy part...
Ik geef graag een award aan...

Paspelpoezen: 4 kempendochters die de leukste dingen maken, niet alleen voor kindjes, maar ook voor het huis...
Pluisje vanwege haar liefde voor 'Moeders voor Moeders'
Some.thing(s)INSIDE voor haar leuke en veelzijdige katoentjes en juweeltjes
K's dagje omdat ze ervoor zorgde dat ik de 'naai- en blogkriebels' kreeg en ik ben haar daar heel dankbaar voor,

En nu... aan het werk!!!




2 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor de award,we zullen zeker ook hier regematig een kijkje komen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit hier weer een traantje weg te pinken. En ik zie dit nu pas. Ik was zo verzot en verblind door die kersen dat ik niet verder heb gekeken. Dikke merci he.

    BeantwoordenVerwijderen