maandag 14 mei 2012

Kinderwijsheid

'


Enkel kinderen en dwazen spreken de waarheid' en de waarheid uit een kindermond kan soms heel grappig klinken.  De uitspattingen van mijn eigen kotertjes toveren steeds weer een glimlach om mijn lippen. Soms lig ik zelfs dubbel van het lachen. Ik wilde graag een soort van virtueel geheugen creëren en maakte daarom een groepje op facebook aan.
Het leek me superleuk om de uitspattingen van andermans ukkies te lezen. Niet iedereen is ermee gediend dat alles zo maar op het wereldwijde web terecht komt. Ik maakte om deze reden het groepje besloten. Wil je ook van die grappige kinderpraat genieten, dan vraag je best even om lid te worden. Eens je lid bent, kan je zelf leden toevoegen.
Kom gerust hier een kijkje nemen. Veel plezier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten