maandag 27 augustus 2012

Een oude liefde

Hij stond al een tijdje in de kast, mijn hotpot. Door mijn nieuwe vriendschap met de naaimachine, was ik hem even uit het oog verloren. Dit weekend flakkerde de vlam weer op.

Enige tijd geleden, op mijn 35ste verjaardag,  kreeg ik van Mr. H. dit juweel van Elisa Lee. Drie bolletjes die symbool staan voor elk van ons kinderen. Blauw en zilver omdat het zo bij me hoort. (Ik heb totaal niks met goud. Da's gelukkig goed mijn portemonnee en die van Mr. H. ;-)) Hij kent me goed, mijn lief en eerlijk waar, ik ben zot van die ring. Ik draag hem altijd en overal. Dat begint helaas zijn sporen na te laten. Ik wilde de ring toch wat sparen. Hier kwam mijn oude geliefde hotpot  weer goed van pas.


Ik liet me inspireren door de zee (om de vakantiesfeer even vast te houden) en baseerde me op de kleurtjes van mijn bolletjesring.Nu ik kan afwisselen heeft het verouderingsproces hopelijk een klein beetje minder vat op mijn lievelingsring. En ik heb er gelijk een paar lievelingsoorbelletjes bij!!

2 opmerkingen:

  1. Die ring is idd erg mooi! Je ventje heeft duidelijk smaak ;-) Jouw creatie mag er ook zijn. Glasjuwelen maken zou ik ook nog willen leren, misschien iets om te doen met onze creARTisten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is echt niet moeilijk. Met een hotpot, een microgolf, enkele voorgesneden plaatjes glas en een flinke dosis creativiteit kom je al een heel eind.

      Verwijderen