vrijdag 27 april 2012

Klokrokje met tricotband

Een tijdje geleden kocht ook ik dit verhelderende boek. Ik had nog een tricot stofje liggen en besloot er een 'klokrokje met tricotband' mee te maken.



Hoewel het de eerste keer was dat ik met tricot werkte, viel het reuzemee. Misschien had ik toch beter een paar bladzijden verder gekeken in het boek. Mme ZsaZsa legt er nog uit hoe je het best werkt met rekbare stoffen. Te laat, dus! Er zitten een paar foutjes in, maar die vallen ook weer makkelijk te masqueren. Niemand die iets merkt, toch?

5 opmerkingen:

  1. Ooohhh..... da's een geweldig mooi rokske!!! Echt knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absoluut niks op aan te merken! Goed gedaan. Heel leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi. En ik zie geen foutjes! Meestal zie alleen jij die zelf en de andere niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meestal ziet alleen de naaister de fouten. Mooi rokske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig rokje! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen