woensdag 7 maart 2012

Kleur


Na een lange, grijze periode begint het verlangen naar de lente toch wel heel erg groot te worden. Ik mis de warme zonnestralen op mijn bolleke, de zomerrokjes, de sandalen, de terrasjes, .... maar vooral KLEUR!!! Wat ben ik die zwarte truien, grijze broeken en donkerpaarse t-shirts beu!!! Je wordt er haast depressief van. Tijd om mezelf een beetje een lentegevoel te geven.
Ik maakte alvast wat kleurrijke juweeltjes













En.... (joepiedepoepie!!) ik vond een geschikt stofje om er eindelijk het rokje van te maken. Het wordt er eentje in 2 laagjes: het donkergroen gaat de eerste laag vormen
en de sterretjes het bovenste laagje. (Eigenlijk wilde ik er vanavond mee beginnen, maar de elastiek legde ik weeral eens veel te netjes weg. Zo goed zelfs, dat ik het niet meer terugvind, helaas. Morgen dus weer naar de winkel)















Ik volgde deze week ook nog een workshop fimo-kralen. Heerlijk, echt!!! Het zorgde voor een instant-lente-boost!!!! Ik tel af...3,2,1....LENTE!!!!!!!



 

2 opmerkingen:

  1. Ooohhh.... die vogeltjes zijn super mooi..... Ben heel benieuwd naar het rokske!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwh, wat maak je mooie juweeltjes! Héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen